stranden ...

hej oh hå ;d
nu är moa vakeeeeeen -.-'
hehe ;)
just nu ligger jag i sängen oh har datorn i knät oh mobilen på magen ;p , snackar på msn med lisa just nu , vet inte om de är ngn mer social (a) jenna loggade just in nu ... kanske hon ? ;o
haha näe men ni kanske vill veta vad jag ska göra idag ? :)
jo .. jag ska nämligen till stranden ... fast jag vet inte rikigt vilken strand ;o , mamma hade nog tänkt sig åka till vita sand men där sa jag nej för jag palla inte åka dit igen ! men mikis följer nog md som sagt (y)
vi ska nog fotta, så några bilder kanske kommer på bloggen om ni är "lucky" ;p
jag vill iaf åka till saltö & inte ngt jäkla vita sand ! (n)
finns mycket bättre stränder i karlskrona  (y)

men nu måste jag nog göra mej iordning ;p
inte för att jag vet inte om jag ska göra mej iordning så mycket ;S
de blir väl bara ... bikini , short & ngt linne över , sätta upp håret & lite så ... vi ska faktiskt bara till stranden & steka oss bruuuuuna , så vi kan vara snygga sen (h) hahahahah .
men vi hörs senare !
har mobilen md mej, så ni kan både smsa, ringa & .... hmm .... komma dit ? :D



ni får en bild på snyggingarna ... Felicia, Maja & Lisa .

ha de bra !

puss,
Moa ♥
Kommentarer
Postat av: Lisa Rydhage

bilden (y

saaaaknar dig massor, <3

2009-08-18 @ 09:41:30
URL: http://lisarydhage.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback