Saknaden är för stor ,

hejhej :)
hur mår ni ?
jag mår iaf rätt bra , faktiskt .
idag vet jag inte vad som händer, något överraskande & roligt iallfall ! :)
på torsdag så är de ju, som alla borde veta, rix fm festivalen i kalmar :)
vilka ska dit ? :D
jag vet inte än , frågade mamma och hon skulle kolla upp de , men asså , måste dit ! :o
om jag är där har ja ju chansen att träffa Amanda älskling, jonte och emil , förmodligen en massa fler men ! :D fett kul jue . saknar min amanda sjukt mycket ,  har snackat om att vara typ 50 gånger men har aldrig blivit av , men hur svårt är det ;) ni ser, ja ringde maja i ohamn och nu är ett datum bestämt ! lix ... inte svårt ;) jag ska till oskarshamnbrudarna om bara ÅTTA dagar ! :D längar så jag döööör .
men ring, smsa .... ring så blir dt roligare (a) idag
ska höra om jossse oh jag kanske kan vara idag (a) ha inte vart med henne på typ fett länge :o

men nu måste jag göra mej iordning !



har även inga bilder ;o
få ta nya md bejbii idag om vi ska vara :D

ha de bäst !
puss
/ Moa ♥
Kommentarer
Postat av: mikaela flygare

hejdu! japp det gör jag :)

adda msn om du är intresserad!

[email protected]

2009-08-04 @ 12:12:21
URL: http://mikaelaflygare.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback