Kul Kväll Igår !

heeeeej :)
igår va de kanon ! ,
hände massor ! , mycket kul om jag få säga de själv (a)
träffade Linnea , Amanda ( + många fler & många gånger ) , simon hann jag aldrig , emil kom aldrig , jag såg elin ;) & jonte oh linus hade vi piss kul md i telefonen , fyfan va goooa svar & frågor :o troddde de ju va jonte ja snackade md , men neehee, de va linus :o & jag sa till fillan oh mikis att "fan va jonte hade go röst " oh sen va de inte han ;) haha .
men de va kul , tog inte några fotton igår för ... aah ... de gick inte ;) haha . men super kul !
nästa år blir det att emil följer md hoppas jag ! ;) haha .

idag ska jag passa vilma apunge -.- ... mamma sover till 14 ungefär och sen vore de kul om man kunde träffa emil men han skulle till en kompis som hade kommit ner från falund , så de får väl kanske bli på måndag :/
sen på tisdag ( 4 dagar :D ) så ska jag till oskarshamn ! :DDD äntligen !!! LÄÄÄÄNGTAAAR !!

men nu skriver alla på msn som idioter ! sen ska jag snart ut i solen :)
vi hörs !

puss
/ Moa ♥
Kommentarer
Postat av: ida

allt bra? :)

2009-08-07 @ 16:16:35
URL: http://iidak.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback