idag gäller de !

hej :)
idag blir det att passa syrran som igår, fast igår underhöll faktiskt mikis sötan mej (a)
men idag vet jag inte vad som händer på dagen ...
men senare idag, klockan 16.30 så ska jag klippa mig . mina toppar är så slitna som de går :o & ändå så brukar mitt hår aldrig vara slitet, eller så är det inte slitet, bara är tort men då få vi lägga en inpackning när jag kommer hem från matchen för klockan halv 17.30 så har vi samlig på torshammar åh klockan 19.00 börjar matchen mot emmaboda/visselfjärda . jag är nervööös , första matchen nu när vi har börjat om serien & jag är rädd att de ska gå åt helvete för min del , men aah , vi få väl se . dom är rätt dukiga :S men vi är bättre ! haha .
berätta mer om matchen & dagen när jag kommer hem sen från matchen :)

& imon ska jenna åh jag avlsuta sommarlovet md en världs-skojj dag på stan !
kommer bli bäst älskling,
tack för att du frågade mej (a)



lämnar dej aldrig ! (L)

puss,
Moa ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback