Hiss & Diss

DISS !


de blåser , vindarna är kalla & solen skiner inte ... jag tror jag stanna inne :S
jag fryser ....

HISS



jag har fått "solmärken"
& de menas md...att jag typ är för solbränd :S eller inte för ... men asså ... aah ....jag har fått märken efter solen ... jag är solbränd så att jag typ har fått "solmärken" ;) svårt att förklara men iaf .... ;p
de är faktiskt gutt ! men jag vill ju inte få fler :SS
de ser ju inte så fint ut att få te.x i anstiktet eller på benen eller på armarna....tycker de räcker på halsen !
Kommentarer
Postat av: Emma - Bloggdesign & Foto

Sv: Ehm, nej, jag tar betalt för alla designer jag gör.

Den din vän Felicia har är en enkel design som hon lyckades få när jag ville ha ett par bloggar att prova några nya saker på, i framtiden kommer jag tyvärr aldrig att göra något gratis mer, kanske nån utlottning i vinter bara.



Du är välkommen att beställa en design om du är intresserad, villkoren finns på min blogg.

2009-08-21 @ 19:36:25
URL: http://eemmaapetersson.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback