helvetes jävla piss !

hej .
idag har mikis varit här oh jag vaknade upp med en sån SATANS träningsverk på rumpan :O
hahaha , hur ofta är det man få de där lix :S omg !
ont som fan gör de iaf oh sen är det ett jävla piss för ikväll skulle jag få träffa dennis på sailet men de blir inte av nu för att de regnar här oh pappa palla inte åka upp , men herregud !
varför kunde inte mormor vart hemma , då kunde jag har åkt bussen till karlskrona oh sen sovit över hos henne oh sen åkt hem imon , men nu går de inte för jag kommer inte komma hem ikväll eftersom mormor inte är hemma oh de inte finns några bussar som går så sent . piss off !
så nu få jag sitta här hemma i vår tråkiga lilla by & tänka på hur skojj de kunde ha varit !
sen fick man inte träffa världens snygging heller ! :((
HELVETES JÄVLA PISS !!

nu är jag arg !
hejdå .
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback