Hej !
Nu är klockan 11.17 åh jag är påklädd (y)
orkarde inte sminka mej eller fixa håret idag ;) jag provade bara ta min "brunkräm" & rouge åh se om de va något att ha . åh visst ... den täcker ju finnarna som jag ville men jag ser fan översminkad ut :SS
men de är för att ... nu när jag har "brunkrämen" på så lix ... hyn blir slätare & sen är de en ovana åh bara för att hyn ser slätare ut så ser jag översminkad ut :S men uuusch , blir jag kallad fjortis åh sånt så tänker jag inte använda de sminket ! ;o
men iaf ...
jag vet inte vad som händer idag  ... hoppas på något roligt som man alltid gör (a) & sen hoppas jag att jag ska få min mobil laddad för de är dagen idag då den ska fyllas på för att "behålla samma pris" & sen kan jag messa md dennis igen ... mina 3000 fria sms är sluuut (a) åh jag har messat upp pengarna oxå (a) :$ , hihi (a)

imon är det lördag åh jag vill VERKLIGEN INTE till tematräningen ! de är så fucking jävla tråkigt & sen lär man sig ju typ inget . de va roligt första gången .. andra gången gick jag inte ... tänkte inte gått tredje heller men gjorde de iaf för jennas skull ... åh båda tycker de va de tråkigaste som fanns & nu tvingar mamma mej att gå på den bara för att jenna åh fillan ska gå . men jenna åh jag vägrar & amy vet jag inte än ... åh fillan vill :S så jag antar att vi måste förlja md iaf ... eller iaf jag -.-'
så nu blir det inget karlskrona som jag ville ... FAN ! jag ville ju se dennis match men så blev de inte tack vare en jävla fuckad tematräng som suger ! men ibland måste man tyvärr göra tråkiga saker i livet även om man inte vill .... -.-'
denna tematräningen ska dom ta ut folk till landslaget ... visst ... de vore väl vara roligt att vara md ... men jag vet redan att jag inte kommer vara md eftersom jag bara har gått 2 ggr ... åh förmodligen 1 till nu .... men iaf .... jag är inte tillräckligt duktigt för att vara md i landslaget iallafall .... skulle bli jävligt förvånad om jag blev uttagen . men behöver inte fundera över de ... har andra saker att tänka på .

på söndag ska vi förmodligen åka åh grilla md uffe, bodil,  danne, johan åh emma . kommer blir toppen kul tror jag ! :D va ju meningen att de skulle bli idag men mamma va tvungen att köra buss . men på söndag ... (y)

och på tisdag ... så är det match mot emmaboda/visselfjärda ! :) hoppas de kommer går bra ... äntligen börjar serien & jag ska inte ha träningsvärk ... dom andra lagen , iaf dom flesta , har redan börjar serien & de skulle vi egentligen oxå gjort men så blev de inte eftersom vår match blev flyttad längre fram ! men de va bra ... för då slapp man springa md träningsvärk eftersom man hade de efter första träningen (a)

åh på torsdag börjar skolan ... kommer väl bli kul men jag är nervös & de skulle inte skada md lite längre sommarlov ;) hehe .

men nu ska jag göra annat (y)
fundera på att ligga ute md datorn sen när de blir lite finare väder :))

här är "brunkrämen" :



& här är rougen :      ( som man även kan använda som ögonskugga )



puss,
Moa ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback