dålig uppdatering .

hhejsan :))
jag vet . jag är jätte dålig på att uppdatera nu , men skolan har börjat & jah har inte så mke tid över för att blogga . tyvärr :/ men nu är dt helg åh då ska jag försöka uppdatera så mke som möjligt , men som ni vet så är dt ju rätt mkt på helgerna oxå eftersom jah har fotbollen & sen nu kommer innebandyn oxå . så jah har fullt upp . sen kmr ju kompisar åh annat . så jah har inte så mkt data-tid över . eller iaf inte hinna blogga . tänkte bloggat igår kväll men sen va jag så trött när jag kom på de så jag orkade inte . sen hade vi gäster åh sen hade jah inte tagit kort på kläderna åh grejarna som jag köpte igår i stan . men nu har jag dt :DD så ni kmr alldeles straxt att få se kläderna & skorna & lite . igår då så va jonas åh mona inne här . vi grillade lite . åh mös . jah satt vid datorn åh snackade md roliga ppl .

här är grejerna jah köpte i stan ( men ni få dock inte se dom på ) :





kmr kanske bilder senare när vissa tröjor är på så ser ni bättre .
för dom är snyggare på (y)
sen glömde jah ju ta kort på ett par svarta tights som jag köpte . men dom ser ju likadana ut som alla andra så . men ni få se dom till en av tröjorna sen .

puss,
Moa ♥
Kommentarer
Postat av: tönten

guu va mkt ;P<3

2009-08-30 @ 11:37:25

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback