Möte ♥

hejhej :)
idag först va de skola då, va väl helt okej.
sen va de att gå hem med josefine darling :* <3
vi hade väl inte så värst skojj ;)
satt mest o tråkade....
sen tog vi ungefär 51 bilder :S
Så, här är en bild på några av de (a :


sen blev de att gå till skolan för vi hade föräldramöte vid klockan 17.00. Allt va perfekt, jag va alltid glad & kunde anpassa mig efter vem jag pratade med. Faktiskt super nöjd med alla deras kommenterarer, men de va de kommenterar som jag skrev som jag la märke till mest :) <3
Tack Kummel & Katarina ;)<3
Sen va de att gå hem en snabbrunda, sen upp igen till Matsalen på möte inför 7:an. Kollade på 7:ernas show om man nu kan kalla de show ? De va väl mest bara uppträde för musikvalet i sjuan. De sjöng & spelade gitarr ( akustisk & el ) & sen trummor. Men de va duktiga :) Tror jag ska välja de i 7:an, asså musikvalet men jag vet inte...
Sen va de MASSA infomation om sjuan. Allting man behövde veta, men jag palla inte berätta allting ! -.-'
De kommer ju ta 100 år ;S
Men de va RÄTT intrerssant & kul :)
Sedan va de att gå hem & lägga sig o sova gått ;)
fast man satt ju vid datorn med förståss :P
Snackade med "kuliga" filip ;)
hahahhah !

puss & hej ! :)<3

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback