Kul Med Danne ♥

heeeeeeeej.
idag va skolan fantastisk. de va mycket skratt & lek. Allt va "great" och hoppas de kan bli så fler dagar.
Alla skrattade & hade kul.
Aaa, fan va kul vi hade !
Bästa skoldagen denna månadern säger jag bara!
Efter skolan, klockan 13.30 ungefär. ( slutade skolan 12.40 idag ) så gick jag till danne.
Vi gjorde väl inte skit mycket. Satt utee mest på en filt och pratade & lyssnade på musik.
Sen va vi inne och snackade med mina kompisar lite på datorn. Sen va de att gå ut igen &
bråka om en boll ;) mohaa! emmaa & jag mot han ;D
men han vann -.-', HELA TIDEN !

sen nu är klockan 17.59 & jag kom precis hem från danne. Eller för kanske 20 min sedan.
& lyssna på musik & skriver på bloggen & snacka med Fille :D

messade lite med petter oxå, hos danne, men där va de ledsamt :'(
men jag säger bara, "Petter, följ ditt hjärta! De är de bästa för dig"

puss & hej ! <3


ps: på bilden under här så är de en bild på Fillan, Josse & Jag, från igår. & sen är de danne xD
OCH NU ÄR DE HELG ! :D <3

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback