Jag älskar Min Josefine ♥






hej älsklingar :* <3
Först idag va de skola. På morgonen va de jobbigt efter det som hänt med emil o de. Sen började typ båda le o allting, sen va de nästan som normalt :) ( skönt egentligen <3 )
men på ngt sett vet jag inte om jag gillar honom :S
de är ngt kvar i hjärtat som säger de....
men jah vet inte :/ <3
men från honom.
efter skolan följde sötisen josefine med hem :)
vi hade skojj allt ;* <3
vi va och lämnade Vilma hos Danne o de, för hon skulle leka med Emma :)
Sen gick vi till Torshammar och fottade lite :)
Vissa bilder ser ni på bilden högst upp :)
Vi tog massor med fina kort som jag faktiskt är super nöjd med :)) <3
Sen gick vi hem o snackade lite med Fille ;)
haha,
han sjöng för oss (a)
hihihihiii :*<3
hahahahaahahahahahahahahahahahahaha, josse & jag pissade fan ner oss egentligen ;)
haha!

sen va de att går ner för de började bli tråkigt när allt la av -.-'
då tittade vi helt plötsligt på mig när jag va liten :O
hahah!
de va både skojj o pinsamt ;)
hahaha!
sen gick josse hem o nu sitter man framför datorn o lyssna på samma låtar om och om igen.
snackar med josse o fille :)
allt skojj de ;) <3
senare bli de väl ingenting ;)
engelska läxan bli över tills imon för vi ha förhöret på Torsdag :))
så slipper plugget ikväll :D
kan webb-chatta med fille tills jag somnar :D
gööttt ! ;)

puss & hej ! <3
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback