Fotboll

hejhej, nu är jag hemma från träningsmatchen i fotboll mot Visselfjärda/Emmaboda :)
Vi spelade kanon bra & allt flöt på. Första halvleken är jag skit nöjd med ! <3
Tyckte jag va rätt dukitgt (y)
Jag dribblade av många & hade många fina passningar. Fillan & jag hade ett kanon spel ! :) <3
Super bra fillan ! :)
Allt gick toppen bra :)
sen va jag dålig andra & trejde matchen, fick b.l.a ont i tredje & va dö trött i andra.....

men de gick bra, tyvärr blev de ingen vinst men vi va kanon ändå!
de blev 5-1 till de. Vi spelade kanon men de fick tyvärr in målen :/

aja,
puss & hej ! <3
ska sova nu...
vill int till skolan imån :(

pusss :*<3
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback